Bau badan kurang lepas amalkan ALFALFA

Friday, October 13, 2017

Bau badan boleh menyebabkan seseorang kurang selesa apabila berhadapan dengan orang ramai. Bayangkan korang naik bas atau keretapi sambil berdiri di antara penumpang yang memenuhi kenderaan tersebut? Sue boleh jamin confirm korang akan rasa nak muntah, loya, dan pening dengan bau yang kurang menyenangkan.

Bau badan mencerminkan kebersihan seseorang individu itu. Namun, ada juga individu yang mempunyai masalah berkaitan dengan bau badan walaupun sudah menjaga kebersihan diri. Ada yang tidak tahu bahawa gaya pemakanan dan kandungan toksin dalam badan juga boleh mempengaruhi bau badan.

Bagi yang kerap berpeluh dan aktif, badan mereka akan mudah dan kerap berpeluh. Individu seperti ini perlu memilih fabrik pakaian yang sesuai. Fabrik yang sesuai adalah fabrik kapas dan pakaian yang longgar. Pemilihan sabun mandi juga sangat penting. Individu yang mempunyai masalah bau badan perlu menggunakan sabun mandi yang anti-bakteria bagi memastikan tiada bakteria yang menghasilkan bau badan.

Satu masa dulu Sue juga pernah mengalami masalah bau badan. Alahmdulillah Sue dipertemukan dengan ALFALFA. Lepas amalkan ALFALFA secara konsisten, masalah bau badan Sue semakin berkurang dan lama-kelamaan hilang.



Selain mengurangkan bau badan ALFALFA juga dapat beri kesan yang lain, iaitu:

1. Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian tubuh manusia.2. Melegakan sakit sendi dan belakang.3. Menghilangkan kelesuan dan tekanan.4. Memberi sensasi ‘rasa sejuk’ (alfalfa Shaklee mengandungi minyak Peppermint)5. Memberi kelegaan semasa haid (untuk wanita).6. Merawat arthitis7. Bagus untuk elergi dan ekzema8. Merawat athma9. Mencuci usus bagi membuang toksik10. mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor disebabkan jangkitam dalam buah pinggang11. Meneutralkan asid dalam badan12. Merawat masalah keputihan pada wanita (untuk wanita).13. Membesar dan menegangkan payudara (untuk wanita).14. Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri (untuk wanita).15. Memulihkan urat selepas bersalin (untuk wanita).16. Membantu masalah penghadaman dan pencernaan17. Meningkatkan stamina seorang suami18. Melegakan sembelit (tapi kalau kurang minum air boleh jadi sembelit tau!)19. Membuang angin dalam badan


Berminat untuk dapatkan ALFALFA? Hubungi Sue ditalian 019-26499982  untuk sebarang pertanyaan.


You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

recent posts