, , , ,

Suplemen penambah tenaga

Saturday, April 08, 2017

Rutin wanita apabila bergelar seorang ibu memang akan ada perubahan yang sangat besar berbanding sewaktu zaman bujang. Lagi2 ibu yang bekerjaya. Makanan tambahan untuk sentiasa bertenaga menguruskan keluarga.


Saya sebagai seorang ibu yang bekerjaya amat memerlukan suplemen tambahan untuk menguruskan anak2 dan rumah. Setiap pagi saya akan sarapan dengan ESP sebab memang tak sempat untuk sediakan makanan waktu pagi. Waktu pagi sangat rushing untuk siapkan anak2 untuk dihantar ke taska dan siapkan diri sendiri. ESP memang sangat membantu saya untuk kenyang hingga waktu makan tengahari dan membuat saya rasa cergas setiap pagi.

 
 

Setiap pagi juga seelok-eloknya ambil vitamin C. Vitamin C membantu untuk menguatkan imunisasi badan supaya sistem badan tidak mudah dijangkiti virus. Ini amat penting apabila ada orang disekeliling kita yang sedang dijangkiti virus atau sedang demam. Tahap imunisasi setiap individu tidak sama. Jadi untuk mengelakkan kita mudah dijangkiti demam atau virus dari rakan sepejabat, saya amalkan vitamin C setiap hari.

 

Selepas makan tengahari digalakkan untuk ambil B complex kerana B complex membantu untuk menukarkan makanan kepada tenaga. Kebiasaannya waktu petang ramai yang akan rasa lemau dan mengantuk. Tambahan pula yang kerja kerap mengadap komputer. Otak akan menjadi penat bila mata kita terlampau fokus kepada sesuatu.

 
Untuk memastikan kesihatan saya sentiasa terjamin dan badan sentiasa bertenaga, saya amalkan vivix setiap hari. Kandungan resveratrol dalam vivix membantu sel2 dalam badan untuk lebih bertenaga. Vivix juga bertindak sebagai agen antioksida yang sangat bagus. Dalam masa yang sama vivix membantu untuk menukarkan gula dalam badan menjadi tenaga.

 

Untuk pastikan tidur yang lena saya akan ambil ostermatrix atau pun dengan nama kebiasaan nya pil kalsium. Ostematrix sangat membantu untuk orang yang mengalami insomnia dan dapat memberi tidur yang lena. Sentiasa cergas apabila bangun pagi dan hilang rasa sengal2 badan.

  

Jika berminat untuk membuat pembelian vitamin yang berkaitan boleh hubungi Sue 0192649982 

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

recent posts