Rahsia si kaki travel

Monday, April 10, 2017

 Bagi kaki travel memang seronok bila dapat travel ke tempat-tempat baru yang jauh dari tempat tinggal. Ada yang pilih untuk travel dengan menaiki motor besar dan ada juga yang memilih untuk memandu sambil bawa anak-anak dan keluarga travel bersama. Untuk yang ada bajet lebih, mereka lebih suka travel dengan menaiki flight. Itu semua pilihan individu.


Saya nak share sedikit rahsia untuk si kaki travel sentiasa cergas dan segar walaupun travel dalam masa yang agak panjang. Setiap individu ada cara tersendiri untuk bagi biji mata celik dan fokus untuk drive atau menunggang superbike dalam masa yang lama.

Saya dan suami amalkan CINCH TEA untuk kekal cergas dan boleh fokus dalam perjalanan. Bukan pilot je kena celik biji mata tau, co-pilot pon kena celik juga supaya takdelah pilot tu boring drive sorang2.


Macam mana CINCH TEA ni bantu untuk buat kaki travel kurang rasa mengantuk? 

CINCH TEA mempunyai kombinasi teh eksotik putih, merah dan hijau matcha dipetik dan diadun dengan berhati-hati untuk mewujudkan minuman luar biasa yang hebat. Ia dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman.

Nak tau lagi apa yang best tentang CINCH TEA ni?

Jom lah try CINCH TEA untuk tau apa yang best..!!

Hubungi Sue 0192649982 untuk info lanjut.  

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

recent posts