, , , ,

Vitamin cantik

Friday, April 07, 2017

Wanita memang sinonim dengan kecantikan. Wanita mana yang tak nak cantik kan? Cantik salah satu faktor keyakinan diri. Bila muka penuh jerawat dan parut2 timbul rasa malu untuk berhadapan dengan orang ramai.


Makin rambang mata bila ada macam2 jenis skincare yang bagi jaminan boleh cantik dengan segera, putih dalam masa seminggu, gebu dalam masa sehari. Dengar pun seram. Sebab benda yang segera2 ni biasanya mengandungi bahan yang terlarang.

Untuk cantik dengan semulajadi dan selamat, ramai wanita yang ambil skincare bebas kimia dan amalkan suplemen kecantikan yang tidak mempunyai bahan terlarang. Set cantik shaklee sangat sesuai untuk golongan yang ingin cantik semulajadi dan selamat.

Set cantik shaklee:



ESP - sumber protein yang membantu untuk memperbaharui sel kulit mati

Vitamin E - memudarkan parut jerawat dan bertindak sebagai antioksida

Vitamin C - membantu pembentukan kolagen dalam badan dan mengurangkan pertumbuhan jerawat

B Complex - buat muka makin glowing dan mengurangkan stress. Stress salah satu faktor pertumbuhan jerawat.

Kalau nak lagi cepat nampak kesan boleh add on vitamin antioksida yang sangat2 membantu untuk mencantikkan kulit. Vitamin yang superb tu ialah VIVIX.

 

Vivix adalah vitamin anti penuaan yang terbaik di dunia. Vivix membantu melambatkan proses penuaan dan memberikan awet muda serta menyihatkan tubuh badan secara menyeluruh termasuk menghindari penyakit kanser.

Kalau nak tau dengan lebih lanjut boleh hubungi Sue 0192649982

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

recent posts