,

Makanan tambahan untuk cantikkan kulit

Sunday, September 17, 2017

Selain penjagaan kulit dari luaran, kita harus amalkan makanan tambahan untuk cantikkan kulit. Ramai yang tidak mengambil berat terhadap perkara ini. Walau bagaimanapun semua orang masih mempunyai peluang untuk amalkan makanan tambahan untuk cantikkan kulit.

Kebiasaannya kita akan amalkan sayur untuk mencantikkan kulit. Namun ada yang tidak boleh untuk makan sayur disebabkan rasa yang kurang sedap bagi sesetengah individu. Selain sayur, terdapat juga jenis buah yang bagus untuk kulit berjerawat dan juga buah yang boleh memutihkan kulit dengan cepat.

Bagi yang mempunyai masalah kulit yang agak kronik, mereka lebih tertarik dengan pil pemutih kulit di farmasi. Ini sangat merbahaya kerana kebanyakkan pil pemutih mempunyai kandungan terlarang dan mungkin boleh mengakibatkan masalah kesihatan yang lain dan seterusnya meragut nyawa,

Kesimpulannya, cara yang paling selamat untuk mencantikkan kulit adalah dengan mengamalkan pemakanan untuk kulit cantik. Persoalannya di sini, mampukah kita untuk amalkan sayur-sayuran dan buah-buahan setiap hari secara konsisten?

Bagi penndapat Sue, amalkan vitamin sebagai makanan tambahan untuk cantikkan kulit adalah lebih selamat dan berkesan. Terdapat beberapa jenis vitamin sshaklee untuk cantikkan kulit.

Image may contain: 1 person, smiling, text and closeup


Set terdiri daripada : 

1.ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder with Vanilla Flavour
2.Sustained Release Vita-C
3.GLA Complex
4.Collagen Powder

Mengapa mesti memilih VITAMIN SHAKLEE ?


✔ Halal
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

Hubungi Sue di 019-2649982 untuk info lanjut.


You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

recent posts