Ikhtiar hamil dengan shaklee

Friday, September 15, 2017

Majoriti pasangan yang telah mendirikan rumahtangga akan terbayang-bayang wajah si comel. Namun tidak semua pasangan yang bertuah untuk menimang cahaya mata selepas berkahwin. Ada yang perlu menunggu sehingga bertahun-tahun lamanya untuk melihat si comel.


Ada di kalangan pasangan yang telah berkahwin mengamalkan rawatan dan pemakanan tradisional untuk ada zuriat sendiri. Ada juga yang sanggup habis beribu-ribu untuk rawatan di hospital oleh doktor pakar untuk menimang cahaya mata sendiri.

Mungkin diri pasangan masing-masing tidak tahu apa masalah yang menyebabkan perkara tersebut berlaku. Gaya pemakanan dan masalah kesihatan boleh menjadi faktor untuk penghasilan sperma dan telur tidak efektif dalam badan pasangan masing-masing.

Walau bagaimanapun, tak salah untuk kita ikhtiar untuk dapatkan anak. Salah satu caranya adalah dengan mengamalkan suplemen vivix. Harus diingat bahawa suplemen bukanlah ubat yang mampu menyembuhkan sesuatu penyakit. Suplemen hanya membantu untuk individu tersebut mendapat kesihatan yang lebih baik.




Vivix adalah suplemen shaklee yang mempunyai kandungan Resveratrol yang sangat tinggi. Resveratrol ini bertindak sebagai anti-oksidan yang kuat berbanding anti-oksidan yang lain. Ini bermaksud, tinggi anti-oksidan maka semakin berkuranglah "Oxidative Damage". Dengan kata yang mudah, lebih banyak oxidative damage lebih banyak sel menjadi rosak, begitulah sebaliknya. 

Fungsi Resveratrol itu tadi juga adalah melindungi telur yang belum atau hampir atau sudah matang daripada oxidate damage. Apabila telur yang 'dilindungi' ini selamat daripada menjadi rosak, ianya mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk membesar dan disenyawakan. Vivix mempunyai salah satu mekanisma untuk memperbaiki sel-sel yang rosak atau abnormal.

Kesimpulannya, Vivix juga membantu meningkatkan kesihatan lelaki dan wanita dengan meningkatkan lagi kualiti benih telur, memanjangkan jangka hayat telur dan sekaligus meningkatkan peluang untuk disenyawakan.


Hubungi Sue di 019-2649982 untuk info lanjut.

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

recent posts