Suplemen pesakit leukimia

Thursday, March 23, 2017

 

Leukimia atau kanser darah boleh menyerang siapa sahaja tanpa mengenal usia, tetapi yang selalu terjadi adalah pada usia dewasa.

Jika lambat merawat dan menangani nya boleh membawa kepada kematian. Sel-sel leukimia adalah sel yang tak normal yang terbentuk didalam sumsum tulang. Ia boleh bertindak dengan menghancurkan dan menggantikan sel-sel yang menghasilkan sel darah normal.

Sifatnya yang ganas ini boleh mengalir di dalam saluran darah dan berpindah ke organ lain dalam tubuh yang kemudian boleh membahagi.

Sel yang tidak normal dan ganas ini apabila menyerang orang yang secara fizikalnya lemah boleh merosak organ penting lain seperti menyebabkan kegagalan buah pinggang, anemia, kegagalan hati, dan ketumbuhan kecil yang muncul di bawah kulit.

Mereka yang menghidap leukimia biasanya akan selalu:

- demam
- mudah mendapat jangkitan
- anemia - kekurangan sel darah merah yang sihat
- lemah dan keletihan
- hilang selera makan dan penurunan berat badan
- pembengkakkan pada nodul limfa, hati dan limpa
- mudah berlaku pendarahan
- pembengkakkan dan pendarahan pada gusi
- berpeluh pada waktu malam
- sakit tulang atau sendi
- bintik-bintik merah pada bawah kulit

Vivix adalah suplemen yang terbaik yang membantu membantutkan perkembangan sel kanser dan sekaligus mematikan sel-sel kanser.

Bahan-bahan dalam vivix seperti resveratrol bertindak memperbaiki seawal peringkat DNA lagi. Jadi vivix berupaya membentuk semula sel-sel yang telah rosak akibat penyakit itu sendiri atau akibat rawatan kemoterapi. 

Untuk dapatkan vivix boleh hubungi Sue 0192649982
 
 

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

recent posts