, , ,

Produk memutihkan kulit

Saturday, March 18, 2017

Ramai wanita yang menghadapai masalah kulit kusam akan mencari produk yang boleh memutihkan kulit dalam masa yang singkat.  Kebanyakkan produk pemutih kulit yang ada kat pasaran sekarang ni mempunyai bahan kimia yang bertindak sebagai agen penghakis kulit supaya kulit dapat cerah dalam masa yang singkat.  Dengar pun tahu produk yang ada bahan kimia ni sangat merbahaya kan?


Saya sendiri pun pernha mengalami masalah kulit kusam, berjerawat dan parut hitam-hitam di muka. Sampai nak ambil gambar pun rasa tak adaa mood sebab tak nak tengok muka sendiri.  Lepas dan buat research pasal masalah kulit dan produk yang sesuai, saya ambil keputusan untuk ambil suplemen bagi merawat kulit saya dari dalam dan juga skincare yang bebas kimia.


Sejak saya konsisten amalkan suplemen dan amalkan skincare bebas kimia ni, masalah kulit saya semakin berkurang.  Kulit makin cerah, parut jerawat makin pudar dan jerawat pun dah susah nak muncul.  Suplemen yang saya ambil untuk kulit ESP, Vitamin C, Vitamin E, B complex dan VIVIX.


ESP - Membantu untuk memperbaharui sel kulit dengan baik


Vitamin C - Membantu pembentukan kolagen dalam badan


Vitamin E - Mengurangkan dan memudarkan parut-parut jerawat di kulit


B Complex - Buat muka makin glowing dan mengurangkan stress. (stress salah satu faktor jerawat)


Vivix - Memperbaiki sellular DNA yang rosak akibat radikal bebas setiap hari


Hubungi Sue 0192649982 untuk info lanjut.


 
 

    

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

recent posts