Minuman sihat untuk ibu berpantang

Tuesday, March 21, 2017

Kenapa ibu berpantang perlu jaga pemakanan? Ibu berpantang perlukan nutrisi yang cukup untuk kesihatan ibu dan anak. Makanan semasa berpantang juga sangat terhad. Ibu berpantang tak boleh makan sembarangan. Risau memudaratkan kesihatan ibu berpantang.

Saya sangat syorkan ESP untuk ibu berpantang. ESP boleh memberi tenaga dan nutrisi yang mencukupi kepada ibu. ESP juga membantu untuk memperbanyakkan susu badan ibu. Bila susu ibu meriah dan pekat bayi pun kenyang dan tidur lena.

ESP Shaklee bukan sekadar Soya, tetapi adalah produk soya yang terbaik, jadi tak boleh la kalau kita nak samakan ESP nie dengan air soya kat kedai runcit sebab pemprosesan ESP ni sangat dijaga. ESP diproses pada suhu yang rendah untuk menjaga kualiti dan kandungan nutrisi nya.

ESP juga boleh diambil ketika bayi jaundis. ESP boleh meningkatkan imuniti badan ibu dan sekaligus badan bayi itu sendiri. 

Sumber protein dari ESP memang sangat2 terpelihara kerana cara pemprosesan nya. Pada masa yang sama ESP juga boleh membantu untuk ibu2 yang sedang berpantang untuk turunkan berat badan.

Jom kita baca testimoni ESP untuk ibu berpantang.


 

 
Hubungi Sue 0192649982 untuk info lanjut tentang ESP.

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

recent posts