, ,

Cuci usus

Wednesday, May 10, 2017

Setiap hari memang kita susah untuk amalkan pemakanan yang sihat. Lagi-lagi yang sibuk dengan kerjaya dan uruskan macam-macam lagi hal. Kadang-kadang memang makan ikut yang mana sempat je.

Bila pemakanan pun tak teratur mula lah usus pun terganggu. Pernah tak kadang-kadang terfikir macam mana keadaan usus kita bila tak jaga pemakanan? Pernah rasa tak kadang tak selesa bila sehari tak membuang.


Akibat dari usus kotor, boleh menimbulkan pelbagai penyakit seperti sembelit, gangguan metabolisme, diabetes, berat badan berlebih, penyakit ginjal dan hati, masalah melihat dan mendengar, masalah kulit, rambut dan kuku, serta penyakit lain  seperti kanser dan arthritis.
 


Tapi jangan risau, ada suplemen yang boleh membantu untuk mencuci usus dan pastikan makanan-makanan yang tak diperlukan dinyahkan dari usus.

Herblax

Membantu untuk membersihkannajis yang tersekat dan meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita. Herblax juga membantu masalah sembelit. Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi untuk mengempiskan perut.

 
Lecithin

Lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak-lemak.Lecitin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak, dalam perkataan ringkasnya, ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane. Lecithin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.

 
Ostematrix

Membantu pembuangan lawas dan lancar di toilet – ini adalah kebaikan ostematrix. Tak perlu lagi nak meneran teruk untuk membuang. Hanya perlukan pernafasan secara normal untuk membuang. Bagi kaum wanita, meneran dengan kuat semasa membuang akan memberi kesan kepada rahim. Salah satu contoh rahim jatuh. Ostematrix sangat sesuai untuk ibu hamil dan ibu berpantang.

Bagi yang berminat untuk dapatkan suplemen ni boleh hubungi Sue 0192649982

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

recent posts