, , ,

Cantik tanpa bahan kimia

Thursday, June 08, 2017

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


  

Makin ramai wanita yang nak cantik dengan segera. Produk kecantikan di pasaran makin banyak. Macam-macam jenis ada. Nak putih, nak hilang parut jerawat, nak buang jerawat batu, nak bagi V shape. Semua nya beri jaminan dalam masa yang singkat.

Tapi yang pelik nya si pengguna ni tak pula terfikir tentang kandungan produk tersebut? Halal ke? Bahan yang telah dikaji ke? Ada bahan kimia ke? Elok ke? Dapat kelulusan KKM ke? Semua tu hak masing-masing.

Sue sendiri mengalami masalah kulit yang agak teruk. Tapi tak pernah terfikir dan tak berani nak mencuba produk yang beri jaminan cantik dengan segera. Lepas buat research dan review Sue pilih untuk amalkan suplemen untuk atasi masalah kulit dan kelihatan cantik.

Vitamin yang Sue ambil untuk masalah kulit:

 
1. Alfalfa
- Kandungan alfalfa membantu untuk singkirkan toksin dalam badan. Toksin salah satu faktor pertumbuhan jerawat. 

 
2. B complex
- B complex dapat mengurangkan kadar stress manusia. Manusia dengan stress memang tak dapat dipisahkan. Stress juga salah satu punca jerawat dan kulit muka kusam. B complex juga membantu kulit muka makin glowing.

 
3. Vitamin C
- Vitamin C membantu pembentukan kolagen dalam badan. Vitamin C shaklee sangat special kerana dilepaskan dengan kadar masa tertentu. Badan manusia hanya boleh menyerap 100mg vitamin C. Dengan adanya sustained release ni, kesemua 500mg dapat diserap oleh badan sepenuhnya.

 
4. Vitamin E
- Vitamin E bertindak sebagai anti-oksida dan anti penuaan. Ianya sangat membantu untuk memudarkan parut jerawat dan garis-garis halus di muka. 

Berminat nak dapatkan suplemen untuk cantikkan kulit? Sila hubungi Sue 0192649982 untuk info lanjut.

 

   

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

recent posts