Vitalea Shaklee

Monday, April 23, 2018

Vitalea shaklee adalah multivitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia.  Asalnya dikenali sebagai "Vitalize-Mineral" dan disingkatkan kepada sebutan "Vita-min", dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee.

suplemen shaklee, multiviitamin, set berpantang, set jerawat, set parut jerawat, set tenaga, suplemen berpuasa, vitamin shaklee, vitalea shaklee, ubat jerawat, ubat sakit kepala, ubat parut jerawat,  set cantik, suplemen cantik, vitamin cantik

Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (90 tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vitalea.  Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.

Tablet vitalea ini disaluti dengan serbuk nutrisi - spirulina.  Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai "Explo-tab".  Ia merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia.  Mineral yang terkandung dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vitalea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.

Vitalea adalah formulasi dicipta khas untuk menyokong keperluan khusus lelaki dan wanita.  Setiap hidangan memberikan 28 jenis vitamin penting dan mineral kritikal, termasuk vitamin C, dan Beta Karotena untuk perlindungan antioksidan.

Vitalea mengandungi 400mcg asid folik, vitamin B yang diperlukan untuk tubuh yang sihat, melalui sistem pengangkutan mikrosalutan berpaten, direka untuk memastikan penyerapan asid folik.

Klik butang BUY untuk dapatkan VITALEA segera...!!!

Image result for buy

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

recent posts