, ,

Rahsia hilangkan parut jerawat dan jeragat

Tuesday, September 13, 2016

Assalamualaikum semua..!!


Hari ni saya nak share petua untuk hilangkan parut jerawat pulak... Saya ni seorang yang mempunyai kulit yang sangat sensitif. Ada beberapa faktor kulit muka saya akan jadi teruk..


  • Air kotor
  • Udara kotor
  • Skin care tak sesuai
  • Make up tak sesuai
  • Panas terlampau

Dah macam2 jenis skin care dan facial treatment saya buat.  Tapi kesan masih sama. Lepas amalkan suplemen kesihatan untuk kecantikan, baru lah saya berpuas hati. Nak tau suplemen apa yang saya amalkan?

1. Saya amalkan ESP setiap hari setiap pagi sebagai sarapan.  ESP membantu untuk memperbaharui sel dan menjadi sumber protein dalam badan.  ESP juga ada banyak kebaikan lain:

  • Mencerahkan kulit
  • Memudarkan parut jerawat
  • Melembutkan kulit
  • Membuat rasa kenyang yang lebih lama


2. Setiap hari saya ambil 4 biji vitamin C. 2 biji siang dan 2 biji malam. Kelebihan vitamin C:

  • Mengurangkan pertumbuhan jerawat
  • Mencerahkan kulit
  • Memudarkan jeragat
  • Menjadi sumber kolagen dalam badan
  • Menguatkan imunisasi badan

3. Saya ambil sebiji vitamin E setiap hari. Nak awet muda la katakan. Vitamin E ni memang galmour kalau nak dikaitkan dengan kecantikan kulit.  Antara kebaikan vitamin E:


  • Melambatkan penuaan
  • Melancarkan peredaran darah
  • Kulit dan rambut menjadi sihat
  • Mengurangkan parut jerawat dan jeragat
  • Mencantikkan tona kulit wajah
Cepat-cepat order bagi sesiapa yang ada masalah macam saya.. Sekarang lebih yakin dengan penampilan diri yang gojes selalu. :)

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

recent posts